Politica de confidențialitate
Programul Maximiles (denumit în continuare „Programul”) a fost conceput pentru a asigura confidențialitatea maximă a Datelor dumneavoastră Personale. Informațiile despre dumneavoastră sunt procesate în conformitate cu termenii acestei Politici de Confidențialitate, pe care vă recomandăm să o citiți cu atenție.
Ne angajăm să respectăm confidențialitatea dumneavoastră și să asigurăm că procesarea Datelor dumneavoastră Personale respectă Regulamentul (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016, cunoscut sub denumirea de „Regulamentul general privind protecția datelor” (denumit în continuare „GDPR”).
Se menționează, ca aspect inițial, că toate cuvintele care încep cu majusculă în acest document, dar care nu sunt definite aici, vor avea semnificația atribuită în Termenii și Condițiile Generale de Utilizare disponibile pe site-ul nostru.
1. Identitatea și datele de contact ale Operatorului de date
Operatorul de date este: Bilendi France, o societate pe acțiuni simplificată cu un capital social de 149.935 €, înregistrată la Registrul Comerțului din Paris sub numărul RCS PARIS 933 987 687, cu sediul social la 4 rue de Ventadour, 75001 Paris, Franța.
2. Ce Date Personale Colectăm?
2.1 Date Personale Colectate
2.1.1 Calitatea dumneavoastră de membru al Programului
În contextul calității dumneavoastră de membru pe Site sau în Aplicație, singurele informații pe care le colectăm și le procesăm, în calitate de Operator de Date, sunt:
- Datele dumneavoastră personale și de contact furnizate la înregistrarea ca Membru sau ulterior, precum titlu, sex, prenume, nume, data nașterii, adresă de e-mail, număr de telefon, cod poștal, adresă, țară și naționalitate.
- Datele de identificare și autentificare care vă permit accesul la Site și Aplicație, precum nume de utilizator, parolă, întrebare de securitate și răspunsul acesteia.
- Toate răspunsurile furnizate la chestionarele de calificare legate de profilul dumneavoastră de Membru (situație personală, profesională, obiceiuri de consum etc.), care pot include Date Sensibile, cum ar fi date medicale sau date ale altor persoane (ex. membrii gospodăriei). Membrul declară că a obținut consimțământul persoanelor vizate sau al părinților/reprezentantului legal.
- Date tehnice legate de conexiunile dumneavoastră la serviciile noastre (Date de Conexiune), cum ar fi adresa IP, datele de log (logurile conexiunilor, tranzacțiile cu Puncte și actualizările profilului, datele de navigare legate de interacțiunile cu serviciul etc.).
- Informații privind abonamentul la diferitele servicii oferite și preferințele dumneavoastră de comunicare (newslettere, invitații prin SMS).
- Informații privind starea Punctelor și recompensele, cum ar fi numărul și sursa Punctelor acumulate și conversia acestora în Recompense.
- Dacă este cazul, detalii bancare (IBAN) pentru primirea recompenselor prin transfer bancar și alte documente oficiale (dovada adresei, act de identitate) pentru a certifica statutul și reședința.
2.1.2 Participarea dumneavoastră la sondaje
În contextul participării la sondaje, singurele informații procesate ca Operator de Date sunt:
- Datele dumneavoastră de Conexiune, cum ar fi adresa IP și datele de log legate de sondaje (data și ora răspunsurilor) și datele de navigare legate de interacțiunile cu serviciul.
- Meta-date (paradonnées), adică date legate de comportamentul dumneavoastră la completarea sondajelor (procesul de completare, timpul de răspuns, echipamentul folosit, browser, sistem de operare).
- Datele de identificare și datele Membrului (număr unic) pentru atribuirea Punctelor.
- Numărul de identificare al sondajului (ID generat, uneori SPM ID), atribuit în mod specific sondajului.
Nu colectăm alte Date Personale în calitate de Operator de Date în contextul răspunsurilor la sondaje.
Sondajele sunt organizate de Partenerii noștri de Cercetare (Partenaires Études). Pentru informații privind prelucrarea Datelor dumneavoastră Personale de către aceștia, vă recomandăm să consultați politica lor de confidențialitate sau să ne contactați.
Partenerii de Cercetare procesează răspunsurile într-o manieră agregată, în scopuri statistice. Nu transferăm numele, adresele de e-mail sau numerele de telefon ale participanților. Totuși, putem transmite ID-ul sondajului împreună cu răspunsurile furnizate, precizând că acest ID nu permite identificarea participantului.
Dacă nu consimțiți explicit în sondaj, Partenerul de Cercetare nu trebuie să colecteze Date Personale. În anumite cazuri, Partenerii de Cercetare pot colecta IP-ul sau alte Date Personale, dar doar după obținerea consimțământului și furnizarea tuturor informațiilor necesare privind procesarea datelor.
2.1.3 Analiza Audienței (DAS) și Îmbogățirea bazei de date
Putem fi solicitați să procesăm Datele Personale în numele Partenerilor de Cercetare, deci în calitate de Operator de Date pentru analiza audienței.
- Analizele determină expunerea la anumite reclame și transmit studiile statistice și anonime către Parteneri (fără date neanonimizate).
- Acestea evaluează eficiența reclamelor online, traficul site-ului și măsoară audiența.
- Sunt folosite și pentru dezvoltarea segmentelor de audiență și modele „look-alike” pentru campanii de marketing. Partenerul primește doar date statistice socio-demografice (ex. sex, vârstă, regiune, profesie, categorie de venit).
2.1.4 Gestionarea Reclamațiilor și Prevenirea Fraudelor
Putem fi solicitați să procesăm Datele Personale în gestionarea reclamațiilor și prevenirea fraudelor:
- Informații schimbate cu serviciul clienți: nume, prenume, adresă, telefon, e-mail, dovezi de adresă, acte de identitate, IBAN pentru clarificări.
- Meta-date legate de comportament la completarea sondajelor.
- Datele de identificare și datele Membrului.
2.2 Cookies
Pe parcursul navigării și utilizării Site-ului și Aplicației, colectăm informații care pot constitui Date Personale prin cookies și tehnologii similare. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de cookies.
2.3 Consecințele nefurnizării Datelor Personale
Dacă refuzați sau nu furnizați informațiile necesare pentru calitatea de Membru (ex. e-mail, nume, prenume, data nașterii, cod poștal), nu puteți deveni Membru. Toate Datele Personale colectate privind calitatea de Membru depind de încheierea Contractului. După aderare, furnizarea Datelor Personale are caracter contractual.
3. Care sunt scopurile și temeiurile juridice pentru colectarea și procesarea Datelor Personale și cât timp sunt păstrate?
Procesăm Datele Personale în calitate de Operator de Date pentru scopurile și perioadele descrise în tabelele din continuare.
Procesăm Datele Personale întotdeauna pe baza unuia dintre următoarele temeiuri juridice:
- îndeplinirea măsurilor precontractuale sau a Contractului,
- interesul nostru legitim (cu respectarea intereselor dumneavoastră și a drepturilor fundamentale),
- consimțământul dumneavoastră,
- conformarea cu o obligație legală.
3.1 În contextul calității dumneavoastră de membru al Programului, procesăm Datele Personale în scopul:
|
Scop
|
Temei Juridic
|
Perioada de Păstrare în Baza de Date Activă
|
|
Permiteți-vă înregistrarea în Program
|
Îndeplinirea măsurilor precontractuale
|
Dacă finalizați înregistrarea în Program, păstrăm datele dumneavoastră: (i) pe durata Contractului (adică atâta timp cât sunteți Membru), (ii) ulterior timp de 12 luni după închiderea contului, și în orice caz (iii) pentru o perioadă care nu depășește 36 luni de la ultima activitate (în cazul neacumulării de Puncte) – denumită colectiv „Durata Extinsă a Contractului”. La finalul acestei perioade, datele sunt anonimizate. Dacă se solicită anonimizarea prin aplicație (iOS – Android), aceasta are loc în termen de o lună. Dacă nu finalizați înregistrarea, datele sunt păstrate timp de 12 luni.
|
|
Identificarea și accesul la contul de utilizator și utilizarea Programului
|
Îndeplinirea Contractului
|
Datele de identificare și autentificare (nume de utilizator, parolă etc.) sunt păstrate pentru Durata Extinsă a Contractului. Datele de Conexiune (IP, loguri ale conexiunilor) sunt păstrate 12 luni.
|
|
Furnizarea serviciilor Programului
|
Îndeplinirea Contractului
|
Pentru Durata Extinsă a Contractului
|
|
Informarea cu privire la actualizările Programului
|
Interes Legitimit
|
Pe durata Contractului sau până când vă exercitați dreptul de opoziție
|
|
Crearea și analizarea profilului și/sau a utilizării Site-ului și Aplicației
|
Îndeplinirea Contractului sau Consimțământ pentru date sensibile
|
Răspunsurile la chestionare sunt păstrate pe durata Contractului sau, pentru datele sensibile, până la retragerea consimțământului. Datele legate de utilizarea Site-ului și Aplicației sunt păstrate pe durata Contractului. Logurile actualizărilor profilului sunt păstrate 12 luni.
|
|
Oferirea oportunității de a participa la sondaje și teste de produse de la Partenerii de Cercetare
|
Îndeplinirea Contractului
|
Pe durata Contractului sau pe durata calității de membru în serviciul Panels (dacă dezactivați Panels în fila „Abonamentele mele”)
|
|
Gestionarea preferințelor de comunicare (invitații prin SMS sau notificări push)
|
Consimțământ
|
Pe durata Contractului sau până la retragerea consimțământului
|
|
Procesarea cererilor și reclamațiilor
|
Îndeplinirea Contractului
|
Pentru Durata Extinsă a Contractului
|
|
Administrarea, gestionarea și atribuirea Punctelor
|
Îndeplinirea Contractului
|
Pentru Durata Extinsă a Contractului. Logurile tranzacțiilor cu Puncte sunt păstrate 12 luni
|
|
Gestionarea și trimiterea Recompenselor
|
Îndeplinirea Contractului
|
Pentru Durata Extinsă a Contractului
|
|
Monitorizarea satisfacției (Chestionar opțional)
|
Interes Legitimit
|
Pentru Durata Extinsă a Contractului
|
|
Trimiterea newsletterelor și informațiilor, promoțiilor și ofertelor
|
Interes Legitimit
|
Pe durata Contractului sau până la exercitarea dreptului de opoziție
|
|
Participarea la programul de recomandări
|
Îndeplinirea Contractului
|
Pe durata Contractului
|
|
Respectarea obligațiilor legale, fiscale sau administrative
|
Obligație Legală
|
Pentru Durata Extinsă a Contractului. Documentele de identitate și/sau dovada adresei, dacă sunt solicitate, sunt păstrate 12 luni
|
|
Crearea datelor statistice anonime
|
Interes Legitimit
|
Pe durata Contractului sau până la exercitarea dreptului de opoziție. Datele anonime pot fi păstrate pe termen nelimitat
|
|
Asigurarea securității Programului, Site-ului și Aplicației
|
Interes Legitimit
|
12 luni de la verificare
|
Profilarea permite limitarea numărului de e-mailuri pentru o experiență pozitivă a utilizatorului. Aveți dreptul să nu fiți supus unei decizii bazate exclusiv pe procesare automată, inclusiv profilare. Consultați Articolul 7 pentru detalii privind exercitarea drepturilor dumneavoastră.
3.2 În contextul participării la sondajele Programului, folosim Datele Personale pentru:
|
Scop
|
Temei Juridic
|
Perioada de Păstrare
|
|
Atribuirea Punctelor legate de sondaj
|
Îndeplinirea Contractului
|
Durata Extinsă a Contractului
|
|
Analizarea meta-datelor pentru prevenirea fraudei
|
Interes Legitimit
|
12 luni de la sondaj
|
|
Înregistrarea răspunsurilor la sondaj
|
Îndeplinirea Contractului și/sau Consimțământ
|
Răspunsurile sunt înregistrate cu ID-ul sondajului. Păstrarea la Bilendi: 3 luni de la finalul sondajului (13 luni pentru trackere) și la subprocesor: 3 luni (36 luni pentru date nepersonale)
|
|
Detectarea și prevenirea fraudei
|
Interes Legitimit
|
12 luni
|
|
Prevenirea ștergerii sau excluderii datelor pentru a evita participarea duplicată la sondaj
|
Interes Legitimit
|
Pe durata Contractului
|
3.3 Adecvarea și Păstrarea Datelor
Colectăm doar Date Personale adecvate, relevante și limitate la necesarul scopurilor pentru care sunt procesate. Scopurile sunt specifice și legitime, iar Datele dumneavoastră nu vor fi prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri, fără consimțământul prealabil.
Datele sunt păstrate doar atât timp cât este necesar pentru atingerea scopurilor urmărite. Perioadele de retenție aplicate sunt proporționale cu scopurile pentru care au fost colectate. Pentru informații complete despre procesarea Datelor Personale de către toți Partenerii noștri, consultați politicile lor de confidențialitate.
4. Cine poate avea acces la Datele dumneavoastră Personale?
- Personalul Bilendi sau al filialelor care necesită acces.
- Personalul anumitor furnizori de servicii sau Procesatori (ex. contabil, auditor, companie IT, furnizor hosting și mentenanță, companii care gestionează recompensele).
- Autorități publice sau judiciare pentru respectarea obligațiilor legale sau deciziilor judiciare.
- Partenerii de Cercetare, doar în formă pseudonimizată; identitatea și profilul sunt eliminate înainte de transmiterea datelor.
- Cumpărătorul sau entitatea care preia compania în cazul fuziunii, achiziției sau transferului de active.
5. Unde sunt găzduite Datele dumneavoastră Personale și sunt transferate în afara UE?
Serverele sunt în regiunea Île-de-France, Franța.
În anumite cazuri, folosim furnizori de servicii din afara SEE (ex. Bilendi Services Limited, Mauritius).
Transferurile respectă regulamentele aplicabile:
- Către țări recunoscute de Comisia Europeană cu nivel adecvat de protecție.
- Sau către țări terțe fără nivel adecvat, cu garanții adecvate (ex. Clauze Contractuale Standard UE).
6. Măsuri de Securitate
Implementăm reguli și proceduri pentru securizarea accesului și consultării Datelor Personale și prevenirea accesului neautorizat sau deteriorării acestora. Respectăm bunele practici ESOMAR și regulamentele interne ale grupului BILENDI privind protecția datelor.
7. Cum vă puteți exercita drepturile asupra Datelor Personale?
7.1 Dispoziții Generale
Drepturile dumneavoastră includ: acces, rectificare, ștergere, opoziție, restricționare, portabilitate, neexpunere la decizii automate (profilare), ștergere, și definirea instrucțiunilor post-mortem.
În cazul în care drepturile dumneavoastră nu sunt respectate, puteți depune plângere la autoritatea de supraveghere (în Franța, CNIL: 3 Place de Fontenoy – TSA 80715 – 75334 PARIS CEDEX 07, Tel: +33 1 53 73 22 22).
7.2 Modalități de Exercitare
- Acces: prin link dedicat.
- Rectificare: modificați răspunsurile oricând în conformitate cu legislația.
- Oprire newslettere: prin link din e-mail sau modificarea profilului în „Contul Meu”.
- Retragere consimțământ / opoziție / ștergere cont: prin website, e-mail (personaldata@bilendi.com) sau poștă recomandată la adresa din Articolul 10.
În caz de dubii asupra identității, putem solicita e-mail, adresă și/sau copie act de identitate.
8. Date de Contact ale Responsabilului cu Protecția Datelor
- Nume: HARLAY AVOCATS – 83 Boulevard Haussmann, 75008 Paris, Franța
- Email: personaldata@bilendi.com
9. Modificarea Politicii de Confidențialitate
Site-ul și Aplicația se actualizează constant. Modificările Politicii vor fi comunicate și se va solicita acordul conform Termenilor și Condițiilor Generale.
10. Întrebări suplimentare?
Contactați-ne:
- Prin formularul de contact
- Prin e-mail: personaldata@bilendi.com
Prin poștă: Bilendi France SAS, 4 rue de Ventadour, 75001 Paris, Franța